Share
Go down
emicai
RC
RC
Posts : 3
realm_1
Réputation : 0

Regist Date : 2009-03-04

All the work for nothing =(

on Tue 24 Mar 2009, 01:10
Well, as you know, I play dawn of the dead 5.2. It was all OK until a stupid spanish guy called Deloy modified a map of the v.4 and uploaded to epic. Now everybody can be lvl 150 on five 5 minuts because of the 256 books there are in this map. The game has no sense for me now...


Anyway, if you can do something to finish with this shit i would be gratefull.

Thx,

Emi
avatar
Eulogy
COL
COL
Posts : 793
realm_1
Réputation : 17

Regist Date : 2009-01-26
http://www.edge.ca

Re: All the work for nothing =(

on Tue 24 Mar 2009, 02:06
Yeah, start playing the newer versions. Only thing I can think of really...
there are more than just that one version of 5.2. I have one where if you type -lions at the start you can actually tell the game how much str, agil,intel, damage, health, and what level you are just by typing it in... it just happens Sad
emicai
RC
RC
Posts : 3
realm_1
Réputation : 0

Regist Date : 2009-03-04

Re: All the work for nothing =(

on Tue 24 Mar 2009, 03:41
Eulogy wrote:Yeah, start playing the newer versions. Only thing I can think of really...
there are more than just that one version of 5.2. I have one where if you type -lions at the start you can actually tell the game how much str, agil,intel, damage, health, and what level you are just by typing it in... it just happens Sad


Well, we play the dawn of the dead 5.3B too. But the problem is that people start from lvl 150 because of the shit of the deloy's map... And my friends don't like dawn of the dead 6. But we'll have to start to play it... And we'll have to start at lvl 1 again =(.
avatar
Mishotaki
BG
BG
Posts : 1033
realm_1
Réputation : 23

Regist Date : 2006-09-23

Re: All the work for nothing =(

on Tue 24 Mar 2009, 04:09
5.2 wasn't done by us... s3rious modified it to make 5.3 and used his work on it to make 6.0
he stopped making 5.3 a long time ago and is focusing on 6.0 only...

also if you would want to fix the people's cheating, you would have to change the save codes... and by doign that, everybody would have to start over at level 1...

in 6.0 there is no levels... it's all ranks and unlockable skills...

....................
avatar
s3rius
LTG
LTG
Posts : 1931
realm_3
Réputation : 55

Regist Date : 2006-02-11

Re: All the work for nothing =(

on Tue 24 Mar 2009, 13:41
There is no protection to hacks anyway.
Just by the way he did it (adding ten gazillion skill books) you can see that it's a total noob, yet he was able to hack a protected map. THAT easy it is.

....................
Anime is a prime example of why two nukes just weren't enough
Way to go, America!
avatar
Eulogy
COL
COL
Posts : 793
realm_1
Réputation : 17

Regist Date : 2009-01-26
http://www.edge.ca

Re: All the work for nothing =(

on Wed 25 Mar 2009, 22:48
You should just convince your friends to play 6.0, its much better imo anyway Smile
Sponsored content

Re: All the work for nothing =(

Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum