Share
Go down
avatar
Sath
MG
MG
Posts : 1584
realm_3
Réputation : 62

Regist Date : 2005-07-15
http://dotd6.net

nice school :D

on Mon 15 Jan 2007, 10:52
Hmm. i found this on the web Smile

Lol , very funny
Spoiler:



wtf


Last edited by on Thu 18 Jan 2007, 13:55; edited 1 time in total

....................
avatar
parad0x
COL
COL
Posts : 829
realm_3
Réputation : 2

Regist Date : 2006-03-31
http://www.star-fury.com

Re: nice school :D

on Mon 15 Jan 2007, 12:30
Lmao, I wish we did like that...

....................
His quiet words fade into the night's chill, yet they burn into his readers' minds with all the power of a thousand suns.

Play second-dawn.com
avatar
Sunny_D
LTG
LTG
Posts : 1655
realm_1
Réputation : 3

Regist Date : 2006-02-04

Re: nice school :D

on Mon 15 Jan 2007, 15:22
whew... ehem...nice idea for a class-photo, lol Twisted Evil

....................

"Sir, we are surrounded!". "Excellent, then we can attack in any direction."
DonThompson
MSG
MSG
Posts : 147
realm_1
Réputation : 0

Regist Date : 2007-01-09

Re: nice school :D

on Mon 15 Jan 2007, 15:48
Wait....wait hold on a sec what did I miss here? Why am I not on the pic?

btw look at those 2 on top left...don't they look a little uh..what's the word I am looking for...oh Yeah ...Strange?
avatar
Sunny_D
LTG
LTG
Posts : 1655
realm_1
Réputation : 3

Regist Date : 2006-02-04

Re: nice school :D

on Mon 15 Jan 2007, 15:57
you mean the one that is looking kinda sad? ... hm... maybe one of the girls in the front was his girlfriend... Mr.Red Rolling Eyes

....................

"Sir, we are surrounded!". "Excellent, then we can attack in any direction."
DonThompson
MSG
MSG
Posts : 147
realm_1
Réputation : 0

Regist Date : 2007-01-09

Re: nice school :D

on Mon 15 Jan 2007, 16:23
LOL lets play find 5 things with this picture that doesn't fit in it. ^^.
Ok I start...The teacher doesn't fit in there haha.
avatar
Sath
MG
MG
Posts : 1584
realm_3
Réputation : 62

Regist Date : 2005-07-15
http://dotd6.net

Re: nice school :D

on Mon 15 Jan 2007, 17:32
the teacher seems happy too Smile

....................
avatar
Sunny_D
LTG
LTG
Posts : 1655
realm_1
Réputation : 3

Regist Date : 2006-02-04

Re: nice school :D

on Mon 15 Jan 2007, 20:04
yes, heh. a funny grade ^^

reminds me a little our final examination trick, where we build up a small wall in front of the main entrance of our shool and the had to destroy the wall with a sledgehammer to get in, haha. funny times lol... Mr. Green

....................

"Sir, we are surrounded!". "Excellent, then we can attack in any direction."
avatar
noco
1LT
1LT
Posts : 381
realm_1
Réputation : 0

Regist Date : 2006-10-16

Re: nice school :D

on Thu 18 Jan 2007, 09:53
nice 2 (what looks like hot girls) kissing on te class photo... danm that would not happen in denmark
Sponsored content

Re: nice school :D

Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum