:: --=| Dawn Of The Dead 6 |=-- :: -= DotD 6 Unclassified =-
Share | 
 

 Garena Dotd

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
1SG
shawntjj

avatar
Posts : 70
realm_7
Réputation : 4

Regist Date : 2010-02-02

PostSubject: Re: Garena Dotd   Sat 08 Jan 2011, 08:52

Welcome back to the zombie killing world owning. You do rmb me rite lol.

Btw dotd players are still kinda "active", we aso form a clan amongst ourself Very Happy

Dotd is not as frequently hosted now as it was during the times me and u played tgt, but the game is certainly not dead.
Back to top Go down
2LT
hmmm

avatar
Posts : 296
realm_7
Réputation : 7

Regist Date : 2010-05-28

PostSubject: Re: Garena Dotd   Sat 08 Jan 2011, 10:23

cause we still host if we get enough ppl
Back to top Go down
SG
owning254

avatar
Posts : 26
realm_7
Réputation : 0

Regist Date : 2011-01-08

PostSubject: Re: Garena Dotd   Sat 08 Jan 2011, 10:29

Of course I still remember, just that long time I never play. I'm all noob now :S if I weren't noob in the first place. Yea I played a couple of games today and it was fun. Must train to become pro!
Back to top Go down
2LT
hmmm

avatar
Posts : 296
realm_7
Réputation : 7

Regist Date : 2010-05-28

PostSubject: Re: Garena Dotd   Sat 08 Jan 2011, 15:42

hoho good for u come back Very Happy
Back to top Go down
SG
owning254

avatar
Posts : 26
realm_7
Réputation : 0

Regist Date : 2011-01-08

PostSubject: Re: Garena Dotd   Sat 08 Jan 2011, 18:09

Thanks! And to be honest I'm glad to be playing again.
Back to top Go down
RC
miley.k

avatar
Posts : 3
realm_1
Réputation : 0

Regist Date : 2011-03-01

PostSubject: Re: Garena Dotd   Tue 01 Mar 2011, 11:31

wow hi guys!
Back to top Go down
SG
owning254

avatar
Posts : 26
realm_7
Réputation : 0

Regist Date : 2011-01-08

PostSubject: Re: Garena Dotd   Tue 01 Mar 2011, 13:13

Hello miley ;D glad to see you. Play more dotd hor!
Back to top Go down
RC
miley.k

avatar
Posts : 3
realm_1
Réputation : 0

Regist Date : 2011-03-01

PostSubject: Re: Garena Dotd   Thu 03 Mar 2011, 19:30

=D yeah spamming everyday hahaha! captain rank liao
Back to top Go down
2LT
hmmm

avatar
Posts : 296
realm_7
Réputation : 7

Regist Date : 2010-05-28

PostSubject: Re: Garena Dotd   Fri 04 Mar 2011, 03:28

good luck ppl~im not plying for a week already Sad
Back to top Go down
PVT
frenzyiced

avatar
Posts : 5
realm_7
Réputation : -1

Regist Date : 2010-07-03

PostSubject: Re: Garena Dotd   Fri 04 Mar 2011, 10:31

there r games hosted at td rm 5 almost everyday pls come. ^.^
Back to top Go down
RC
miley.k

avatar
Posts : 3
realm_1
Réputation : 0

Regist Date : 2011-03-01

PostSubject: Re: Garena Dotd   Fri 04 Mar 2011, 19:36

yeah! room 5 with suprememonster =D
Back to top Go down
SG
owning254

avatar
Posts : 26
realm_7
Réputation : 0

Regist Date : 2011-01-08

PostSubject: Re: Garena Dotd   Sat 05 Mar 2011, 03:11

Wah captain rank liao. like that sure surpass me already XD
Back to top Go down
SG
nanotech

avatar
Posts : 31
realm_1
Réputation : 0

Regist Date : 2010-12-10

PostSubject: Re: Garena Dotd   Sat 05 Mar 2011, 04:20

Owning and miley i added both of you .. Hope we'll play DOTD together ...
Back to top Go down
SG
owning254

avatar
Posts : 26
realm_7
Réputation : 0

Regist Date : 2011-01-08

PostSubject: Re: Garena Dotd   Sat 05 Mar 2011, 04:49

Sure. Welcome to Garena DOTD community nanotech ;D You can either go into td rooms 3 or 5 and you should be able to find a host if you wait a while.
Back to top Go down
SG
nanotech

avatar
Posts : 31
realm_1
Réputation : 0

Regist Date : 2010-12-10

PostSubject: Re: Garena Dotd   Sat 05 Mar 2011, 05:16

Err owning254 i added you and i invited you to the room .. Please come ..
Back to top Go down
2LT
hmmm

avatar
Posts : 296
realm_7
Réputation : 7

Regist Date : 2010-05-28

PostSubject: Re: Garena Dotd   Sat 05 Mar 2011, 05:34

i don't see owning at td rm 5 recently hmmm

(maybe it's that me,which was inactive lol)
Back to top Go down
SG
owning254

avatar
Posts : 26
realm_7
Réputation : 0

Regist Date : 2011-01-08

PostSubject: Re: Garena Dotd   Sat 05 Mar 2011, 06:04

I've been playing at td room 3. So never come to td room 5 lately lol. I tried pm-ing you nanotech x_X Do you have two slots?
Back to top Go down
2LT
hmmm

avatar
Posts : 296
realm_7
Réputation : 7

Regist Date : 2010-05-28

PostSubject: Re: Garena Dotd   Sat 05 Mar 2011, 06:20

he having problem forming a game Razz
Back to top Go down
SG
nanotech

avatar
Posts : 31
realm_1
Réputation : 0

Regist Date : 2010-12-10

PostSubject: Re: Garena Dotd   Sat 05 Mar 2011, 06:21

Then i come to your room .
Back to top Go down
2LT
hmmm

avatar
Posts : 296
realm_7
Réputation : 7

Regist Date : 2010-05-28

PostSubject: Re: Garena Dotd   Sat 05 Mar 2011, 06:23

good luck joining room (and i shout : garena is a ***)
Back to top Go down
SG
nanotech

avatar
Posts : 31
realm_1
Réputation : 0

Regist Date : 2010-12-10

PostSubject: Re: Garena Dotd   Sat 05 Mar 2011, 06:27

LOL !! yeah it's damn full ... Damn la ash you funny
Back to top Go down
CPL
jzebel

avatar
Posts : 16
realm_7
Réputation : 0

Regist Date : 2011-02-01

PostSubject: Re: Garena Dotd   Sun 06 Mar 2011, 15:23

come to td room 5. the trick is... to be already idling there right from the start when the room population is low =p
Back to top Go down
2LT
hmmm

avatar
Posts : 296
realm_7
Réputation : 7

Regist Date : 2010-05-28

PostSubject: Re: Garena Dotd   Mon 07 Mar 2011, 15:41

always join room in morning Smile
Back to top Go down
PVT
enomonopio

avatar
Posts : 9
realm_1
Réputation : 0

Regist Date : 2011-03-10

PostSubject: Re: Garena Dotd   Wed 16 Mar 2011, 21:18

Garena Username: enomonopio

add mee for NOTD or DOTD
Back to top Go down
SG
owning254

avatar
Posts : 26
realm_7
Réputation : 0

Regist Date : 2011-01-08

PostSubject: Re: Garena Dotd   Thu 17 Mar 2011, 11:35

Hello enomonopio. You play both NOTD and DOTD? Woah you must really like zombie games Razz You can come to Garena Tower Defense Room 3 or Tower Defense Room 5 and look for hosts. Both room have somewhat active hosts who play throughout the day.
Back to top Go down
Sponsored content



PostSubject: Re: Garena Dotd   

Back to top Go down
 
Garena Dotd
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
dotd6.net :: --=| Dawn Of The Dead 6 |=-- :: -= DotD 6 Unclassified =--